Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione

Premium

· · 2 min
Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione

Powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione, dlatego rozsądnym wyjściem stosowanym przez wiele sieci jest takie zarządzanie asortymentem, by ograniczać ich ilość i dostosować do zapotrzebowania rynku.

Również firma Dynamic Wear przeniosła produkcję odzieży z Dalekiego Wschodu do Polski. To klasyczny zabieg stosowany przez markę, która chce skrócić łańcuch dostaw, by w ten sposób dostarczać do sklepów krótsze serie towaru jeszcze w trakcie tego samego sezonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest elastyczne dostosowanie produkcji do potrzeb rynku, a w konsekwencji również ograniczenie towaru sprzedawanego w wyprzedaży.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny: »

Sprzedać przed wyprzedażą 

Marek Staniszewski PL

Producent markowej odzieży zauważył, że klienci coraz częściej zwlekają z zakupami do wyprzedaży. Prezes i założyciel firmy zastanawia się, jak odwrócić ten trend i utrzymać wizerunek marki premium.

Zostało 47% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »