Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Porozmawiajmy tym, co każdy menedżer powinien dzisiaj wiedzieć o marketingu. Bądź z nami w czwartek, 4.11.21 o 14:00!

·
Porozmawiajmy tym, co każdy menedżer powinien dzisiaj wiedzieć o marketingu. Bądź z nami w czwartek, 4.11.21 o 14:00!

Świętuj z nami premierę nowego, jedenastego już wydania „ICAN Management Review” i dowiedz się, dlaczego cyfrowa transformacja marketingu jest w twoim interesie, niezależnie od tego, czym się zajmujesz na co dzień w firmie!

Marketing ma coraz większy wpływ na wyniki przedsiębiorstw, przez co znajduje się pod niewyobrażalną presją. Rewolucja technologiczna i demograficzna zmuszają CMO do silnej transformacji i zwiększenia tempa działań. Podczas gdy szefowie marketingu są zadowoleni z efektów wprowadzanych zmian, właściciele, prezesi firm oraz dyrektorzy finansowi kręcą nosami. „Chcemy więcej i szybciej” – sugerują. Dzięki naszym badaniom wiemy, jak wiedzie droga do prawdziwie skutecznego marketingu na miarę XXI wieku.

Spotkajmy się na Facebooku lub LinkedInie, by porozmawiać o tym, jak twoja firma może skutecznie docierać do klientów, pozyskiwać ich i zwiększać ich lojalność.

Z okazji premiery naszego magazynu redaktorzy „ICAN Management Review” oraz dyrektor ICAN Research przedstawią najważniejsze wnioski z badania dotyczącego kondycji działów marketingu w polskich firmach. Potem zaproszą do dyskusji w gronie praktyków, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i sprawdzonymi poradami.

Dowiesz się:

  • Jak działania marketingowe w dobie pandemii oceniają CMO, CEO, CFO – co ich łączy, co ich dzieli?

  • Na czym polega nowa rola marketingu i co zrobić, by jej sprostać, nie przepalając budżetu na eksplorowanie nieznanego?

  • Jak uniknąć kosztownych błędów przy cyfryzacji marketingu, które mogą na długo zamknąć drogę do serc i portfeli klientów?

  • Co najbardziej utrudnia pracę marketerów i dlaczego nie jest to wcale za mały budżet na działania?

  • Jakie są sekrety skutecznej współpracy różnych działów z marketingiem, dzięki którym łatwiej osiągnąć efekty biznesowe?

  • Dlaczego bez zaangażowania prezesa marketing nie zrobi milowego kroku naprzód?

Udział wezmą:

  • Joanna Koprowska, redaktorka „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”

  • Agata Krawiec‑Rokita, General Manager CEE, DELVE

  • Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large „ICAN Management Review”

  • Mariusz Smoliński, dyrektor działu badań i analiz rynkowych ICAN Research

  • Mateusz Sobieraj, założyciel i prezes agencji digital marketingu ad‑Cookie

  • Alina Sztoch, współzałożycielka i dyrektorka marketingu, Kubota