Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcej15 lat minęło
W marcu 2018 roku mija piętnaście lat od momentu wydania pierwszego numeru polskiej edycji „Harvard Business Review”.
Nie zmieniaj się dla świętego spokoju
Zdefiniowanie docelowej grupy klientów stanowi jedno z najważniejszych strategicznych wyzwań, z jakimi mierzy się każda firma.
Konkursy – skuteczny pomysł na zmotywowanie zespołu handlowców
Poznaj praktyki, które pozwolą ci zachęcić swoich sprzedawców do większej aktywności i skorygować popełniane przez nich błędy.
3 rady, jak uniknąć błędów w zarządzaniu sprzedażą
Początki na stanowisku menedżera sprzedaży bywają trudne. Tu nie wystarczy znajomość sprzedaży. Do zarządzania każdym zespołem, również sprzedażowym, niezbędne są umiejętności przywódcze. Zanim je zdobędziesz, postaraj się nie popełniać klasycznych błędów.
Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu
Jako redaktorka „Elle Decoration” doradzała w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes pojawił się, gdy okazało się, że na rynku e-commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment.
Kiedy handlowcy realizują plany sprzedażowe?
Sekret skutecznej motywacji sprzedawców.
4 kroki wyboru klienta w B2B
Wiele polskich firm B2B nadal wybiera klientów dosyć przypadkowo, podczas gdy powinien to być precyzyjny proces prowadzący do zbierania wartościowych leadów. Jak do tego doprowadzić? Komu się to udaje?
Michał Siejak: Marka jest obietnicą
Tylko jedno z spośród trzech rozwiązań, które padły na naradzie, rekomendowałbym jako właściwe do rozwiązania problemów producenta soków i napojów. Zakłada ono starą jak świat zasadę: „przyznać się do błędu, przeprosić, zadośćuczynić”.
Efekt kuli śniegowej
Dzięki mediom społecznościowym konsumenci zyskali nieograniczoną możliwość publicznego oceniania produktów i usług. Dlatego firmy muszą stosować przemyślaną strategię społecznościową, gdyż nawet drobne potknięcie w świecie wirtualnym może wywołać głęboki kryzys w świecie realnym.
Marcin Winkler: Szczerość wobec konsumentów
Klienci mają rację nawet wówczas, gdy się mylą” – to zdanie, przytaczane często przez ekspertów od marketingu, szczególnie zyskało na aktualności i znaczeniu w czasach gwałtownego rozwoju Internetu i wzrostu popularności mediów społecznościowych.
Michał Olbrychowski: Polityka aktywności w mediach społecznościowych
JuicePol nie ma jeszcze do czynienia z kryzysem, ma jednak poważny problem do rozwiązania. Stan ten najprawdopodobniej nie przerodzi się w prawdziwy kryzys, ale sytuacja wymaga pewnych działań zaradczych.
Sztuka koncentracji uwagi sprzedawców
Jakich pomyłek i złych strategii, osłabiających wyniki zespołu sprzedaży, należy unikać?