Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejJak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?
Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.
Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?
Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom.
Jak zarządzać… swoim szefem?
Staż, zasługi, postępowanie zgodnie z obowiązującymi regulacjami, relacje, wpływy – wszystko to buduje pozycję zarządzających, prowadząc ich wielokrotnie na szczyt.
Od panaceum do perpetuum mobile
To niepraktyczne; Nikt w firmie nie będzie chciał Pani słuchać; A to istnieje w ogóle jakaś teoria komunikacji? Myślałem, że komunikacja to po prostu komunikacja – te i inne stwierdzenia na temat komunikacji możesz usłyszeć na co dzień.
Kiedy i jak rozmawiać o podwyżce?
Dziś o tym, jak w dużych organizacjach rozmawiać o pieniądzach. Temat niełatwy, bo bytowy, a byt człowieka zawsze wywołuje dużo emocji – i słusznie.
Awans czy zesłanie?
Czy niechęć do firmowych "gierek" wystarczy, aby szefowie koncernu powierzyli naszemu bohaterowi stanowisko dyrektora polskiego oddziału?