Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejCo szef MŚP powinien wiedzieć o projektowaniu skutecznych ofert w czasach wysokiej zmienności?
Bieżący rok powitał nas inflacją, rewizją prognoz gospodarczych oraz „czarnym łabędziem”, czyli koronawirusem. Jak w warunkach, kiedy musimy elastycznie reagować na to, co dzieje się na rynku, skutecznie projektować oferty, które będą odnosić sukces?
Luksus na miarę prezesa
Współcześni prezesi i właściciele firm w Polsce lubią pławić się w luksusie. Bardziej niż kategoria oraz marka produktu liczą się dla nich doświadczenia związane z danym brandem.
Ile powinien kosztować nowy produkt?
Wprowadzanie nowego produktu na rynek to długotrwały i skomplikowany proces. Jednym z istotnych jego elementów jest ustalenie ceny.
Opakowanie a układ nerwowy potencjalnego nabywcy
Większość przedsiębiorstw ma świadomość, że wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu (np. jogurtu o smaku rambutanu, który szybko trafia w krąg zainteresowań konsumentów) to jednocześnie moment narodzin konkurencji. W przypadku gdy produkt oferowany przez konkurencję okaże się lepszy, pojawia się szansa, że odbije część bądź wszystkich klientów pierwszemu przedsiębiorstwu. Jakie działania w takiej sytuacji musi podjąć firma, aby utrzymać się na rynku i zachować pozycję lidera?