SALES PROCESS COMPASSTM
DOPASUJ PROCES SPRZEDAŻOWY DO OCZEKIWAŃ KLIENTA I ZACZNIJ WIĘCEJ ZARABIAĆ
Niewiele firm korzysta z usystematyzowanego procesu sprzedażowego i metodologii sprzedaży, z której rozliczani są handlowcy. A nawet jeśli firmy mają takie narzędzia, to zazwyczaj ich sprzedawcy nie chcą z nich korzystać. W efekcie sprzedaż jest chaotyczna, nieprzewidywalna i rzadko kiedy przynosi satysfakcjonujące efekty w postaci zysków. Pora temu zapobiec!
TWÓJ PROBLEM / TWOJE WYZWANIE
ROZWIĄZANIE ICAN RESEARCH
Sales Process Compass – zaawansowany audyt procesu sprzedażowego opracowany przez ekspertów ICAN Research. Polega na przeprowadzeniu analizy i oceny aktualnego procesu sprzedażowego, faz, z jakich się on składa, oraz poziomu dopasowania do cyklu zakupowego klienta. Usługa obejmuje:
diagnozę procesu zakupowego klientów na podstawie wywiadów jakościowych z klientami reprezentującymi różne grupy docelowe,
diagnozę procesu sprzedażowego firmy na podstawie wywiadów jakościowych z handlowcami wraz z analizą procesu ofertowania (zbieranie ofert metodą tajemniczego klienta).
Zebrane informacje są bazą dla przygotowywanego przez ekspertów ICAN Research raportu, który zawiera także rekomendacje i konkretne wskazówki dotyczące poprawy procesu sprzedaży.
JAKIE EFEKTY PRZYNIESIE TWOJEJ FIRMIE SALES PROCESS COMPASSTM?
zwiększysz konwersje na każdym etapie procesu sprzedażowego, sukcesywnie przekształcając leady w zadowolonych i powracających klientów
poprawisz konkurencyjność oferty dzięki dopasowaniu do oczekiwań i zachowań współczesnych klientów
pod okiem fachowców stworzysz nowy proces sprzedażowy – opiszesz jego poszczególne etapy i konkretne działania zwiększające efektywność sprzedaży w danej fazie
uporządkujesz i ujednolicisz pracę handlowców, wprowadzając nowy standard obowiązujący wszystkich zajmujących się sprzedażą