Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

SALES PROCESS COMPASSTM

DOPASUJ PROCES SPRZEDAŻOWY DO OCZEKIWAŃ KLIENTA I ZACZNIJ WIĘCEJ ZARABIAĆ

Niewiele firm korzysta z usystematyzowanego procesu sprzedażowego i metodologii sprzedaży, z której rozliczani są handlowcy. A nawet jeśli firmy mają takie narzędzia, to zazwyczaj ich sprzedawcy nie chcą z nich korzystać. W efekcie sprzedaż jest chaotyczna, nieprzewidywalna i rzadko kiedy przynosi satysfakcjonujące efekty w postaci zysków. Pora temu zapobiec!

TWÓJ PROBLEM / TWOJE WYZWANIE

nieefektywna i nieskalowalna sprzedaż,
samowolka handlowców, którzy realizują swoje działania intuicyjnie i na własnych zasadach,
wysokie koszty sprzedaży nieodzwierciedlone w zyskach,
brak zarządzania lejkiem sprzedażowym, przez co zmarnowany zostaje potencjał wielu leadów,
nieprzewidywalność wyników sprzedażowych zarówno w krótkim, jak i długim okresie.

ROZWIĄZANIE ICAN RESEARCH

Sales Process Compass – zaawansowany audyt procesu sprzedażowego opracowany przez ekspertów ICAN Research. Polega na przeprowadzeniu analizy i oceny aktualnego procesu sprzedażowego, faz, z jakich się on składa, oraz poziomu dopasowania do cyklu zakupowego klienta. Usługa obejmuje:

diagnozę procesu zakupowego klientów na podstawie wywiadów jakościowych z klientami reprezentującymi różne grupy docelowe,

diagnozę procesu sprzedażowego firmy na podstawie wywiadów jakościowych z handlowcami wraz z analizą procesu ofertowania (zbieranie ofert metodą tajemniczego klienta).

Zebrane informacje są bazą dla przygotowywanego przez ekspertów ICAN Research raportu, który zawiera także rekomendacje i konkretne wskazówki dotyczące poprawy procesu sprzedaży.

JAKIE EFEKTY PRZYNIESIE TWOJEJ FIRMIE SALES PROCESS COMPASSTM?

zwiększysz konwersje na każdym etapie procesu sprzedażowego, sukcesywnie przekształcając leady w zadowolonych i powracających klientów

poprawisz konkurencyjność oferty dzięki dopasowaniu do oczekiwań i zachowań współczesnych klientów

pod okiem fachowców stworzysz nowy proces sprzedażowy – opiszesz jego poszczególne etapy i konkretne działania zwiększające efektywność sprzedaży w danej fazie

uporządkujesz i ujednolicisz pracę handlowców, wprowadzając nowy standard obowiązujący wszystkich zajmujących się sprzedażą

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O NARZĘDZIU SALES PROCESS COMPASSTM