SALES ORGANISATION MAPPING
ZADBAJ O KONDYCJĘ SWOJEJ SPRZEDAŻY
Sprzedaż przestała być funkcją taktyczną, a stała się strategiczną. Polskie firmy nie potrafią jednak wykorzystać w pełni potencjału swoich zasobów sprzedażowych, a ich wysiłki podejmowane w celu poprawy wyników są zazwyczaj źle ukierunkowane. Jak to zmienić?
TWÓJ PROBLEM / TWOJE WYZWANIE
ROZWIĄZANIE ICAN RESEARCH
Sales Organisation Mapping – narzędzie diagnostyczne dla firm, które chcą poprawić wyniki sprzedażowe bez dodatkowych nakładów finansowych, bazując na obecnych zasobach. Pozwala zweryfikować efektywność 6 kluczowych obszarów sprzedaży, czyli: strategii i struktury, ludzi i umiejętności, operacji i wsparcia, procesów sprzedażowych, motywacji i zaangażowania, innowacji i rozwoju. Raport z badania określa priorytety rozwoju działu sprzedaży oraz przedstawia rekomendacje działań w najważniejszych obszarach.
CZEGO DOWIESZ SIĘ DZIĘKI SALES ORGANISATION MAPPING?
gdzie kryją się wąskie gardła sprzedaży, które ograniczają wzrost firmy, i jak zwiększyć efektywność tych obszarów
jakie są kluczowe czynniki, które w przypadku Twojej firmy mogą pomóc zmaksymalizować sprzedaż, zwiększyć zyski, tempo rozwoju czy udział w rynku
jak wykorzystać obecne zasoby sprzedażowe, by zwiększyć zyski bez zatrudniania dodatkowych handlowców