Szanowni Państwo,

w serwisie wykorzystujemy pliki cookies i inne technologie śledzące, które umieszczane są na Twoim urządzeniu przez ICAN oraz podmioty trzecie, w tym usługodawców i Partnerów ICAN. Informacje zapisywane za pomocą plików cookies i podobnych technologii umożliwiają nam tworzenie spersonalizowanych treści, analizowanie ruchu w serwisie, ale wykorzystywane są także w celach marketingowych.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych przez ICAN oraz Partnerów ICAN technologii śledzących dostępne są w TUTAJ.

Aby zmienić domyślne ustawienia i wyłączyć pliki cookies skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki.

Polityka prywatności ROZUMIEM I PRZECHODZĘ DO SERWISU
ICAN Institute

Zaloguj

  • ICAN Institute
  • Szkolenia
  • Programy dla firm
    • Szkolenia dla firm
    • Diagnostyka
  • E-learning
  • Wydawnictwa
    • ICAN Management Review
    • MIT Sloan Management Review Polska
    • Książki
    • Book Club
    • Subskrypcja
  • Wydarzenia
  • O nas
    • ICAN Institute
    • Nasi eksperci
    • Kluby
    • Kariera
    • Fundacja
    • Reklama i współpraca
    • Kontakt

  • Subskrypcja
  • Sklep
  • facebook-icon linkedin-icon youtube-icon
ICAN Institute
SUBSKRYPCJA Sklep Kontakt
Zaloguj
  • Szkolenia
  • Programy dla firm
    Szkolenia dla firm
    Diagnostyka
  • E-learning
  • Wydawnictwa
    ICAN Management Review
    MIT Sloan Management Review Polska
    Książki
    Book Club
    Subskrypcja
  • Wydarzenia
  • O nas
    ICAN Institute
    Nasi eksperci
    Kluby
    Kariera
    Fundacja
    Reklama i współpraca
    Kontakt

ENGAGEMENT-OPTIMIZERTMTM

TWÓJ SPOSÓB NA POBUDZENIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW

Nawet o 30% większą rentownością mogą pochwalić się firmy, które zatrudniają zaangażowanych pracowników – wynika z badań Instytutu Gallupa. Tacy pracownicy dają z siebie 57% więcej niż ich niezaangażowani koledzy. Ponadto osoby usatysfakcjonowane z pracy przyciągają takich samych klientów, których mają zdecydowanie więcej niż mniej zadowoleni współpracownicy. Jak zacząć czerpać korzyści z posiadania oddanych i zawsze gotowych do działania pracowników?

TWÓJ PROBLEM / TWOJE WYZWANIE

niska produktywność pracowników, która przekłada się na niesatysfakcjonujące wyniki,
kryzys zaangażowania pracowników,
duża rotacja na kluczowych stanowiskach, brak lojalności pracowników wobec firmy,
kłopoty z rekrutacją utalentowanych pracowników na powstałe wakaty.

ROZWIĄZANIE ICAN RESEARCH

Engagement-OptimizerTM – autorskie narzędzie badawczo-doradcze ICAN Research, w którym zaczynamy od pomiaru dwóch wskaźników: zaangażowania pracowników (Engagement Index (EI)) oraz ich przywiązania do firmy (Loyalty Index (LI)). Znajomość tych danych pozwala naszym konsultantom wspólnie z klientem opracować optymalne rozwiązania wspierające rozwój organizacji i jej pracowników – tak, by przekładało się to na lepsze wyniki. Metodologia budowania zaangażowania pracowników Engagement-OptimizerTM powstała na podstawie wywiadów z trenerami, konsultantami i dyrektorami zasobów ludzkich.

CZEGO DOWIESZ SIĘ DZIĘKI ENGAGEMENT-OPTIMIZERTM?

jak zwiększyć zaangażowanie pracowników, tym samym sprawiając, że chętniej i skuteczniej zrealizują powierzane im zadania

jak zatrzymać w firmie najlepszych pracowników zapobiegając ich odejściu do konkurencji

jakie punkty styku pracownika z organizacją mają największe znaczenie w budowaniu jego zaangażowania i przywiązania i jak nimi zarządzać

jak poprawić jakość pracy oraz zwiększać efektywność organizacji zgodnie z założeniami strategicznymi organizacji

Engagement-OptimizerTM obejmuje zdefiniowanie poziomu zaangażowania i lojalności w firmie, zdefiniowanie punktów styku pracownika z organizacją oraz ich pomiar, przedstawienie dalszych wytycznych podczas specjalnych warsztatów wdrożeniowych, a także propozycje działań rozwojowych w postaci konkretnych wytycznych.

JUŻ DZIŚ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, A WDROŻYMY W TWOJEJ FIRMIE ENGAGEMENT-OPTIMIZERTM


Ican Institute

ICAN Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp.k.
NIP 5851072522
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa


Dział Obsługi Klienta:
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
fax. 22 250 20 99
infolinia@ican.pl

INSTYTUT
INSTYTUT
  • O nas
  • Nasi eksperci
  • Kariera
  • Fundacja
  • Kluby

OFERTA
OFERTA
  • Szkolenia menedżerskie
  • Szkolenia dla firm
  • Szkolenia e-learningowe
  • Badania i diagnostyka firm
  • Reklama

POMOC
POMOC
  • Jak wybrać szkolenie
  • Rekomendacje klientów
  • Harmonogram szkoleń

WYDAWNICTWA
WYDAWNICTWA
  • ICAN Management Review
  • MIT Sloan Management Review Polska
  • Subskrypcja
  • Książki

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

tel. 22 11 33 444

tel. 22 250 11 44

fax. 22 250 20 99

infolinia@ican.pl

ICAN logo

ICAN Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp.k.
NIP 5851072522
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa

Polityka prywatności·FAQ - Często zadawane pytania

© 2020 ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone