Wypróbuj subskrypcję ICAN Business Insight za darmo przez 14 dni!

BUSINESS NAVIGATOR

CZYLI JAK LEPIEJ TRAFIAĆ W POTRZEBY KLIENTÓW

Blisko 60% polskich firm nie rozumie swoich potencjalnych klientów – wynika z badań ICAN Research. W konsekwencji nie wiedzą, które z ich pomysłów zapewnią im biznesowy sukces. Jak wielokrotnie zwiększyć jego prawdopodobieństwo bez wysiłku? Okazuje się, że firmy, które stale doskonalą ofertę wartości, sprzedają szybciej po satysfakcjonujących marżach, a ponadto na długo przywiązują do siebie klientów.

TWÓJ PROBLEM / TWOJE WYZWANIE

zbyt niska sprzedaż mimo dobrego produktu,
topniejące marże, a co za tym idzie – malejące zyski z powodu spirali wojny cenowej,
niesatysfakcjonujący wskaźnik lojalności klientów, dla których głównym kryterium zakupu staje się cena,
wysiłki handlowców nie przynoszą spodziewanych rezultatów.

ROZWIĄZANIE ICAN RESEARCH

Business Navigator – nowe i jedyne w Polsce tak kompleksowe narzędzie do doskonalenia i budowania oferty wartości. Powstało w wyniku współpracy ekspertów ICAN Research oraz wykładowców prestiżowego programu zarządzania wzrostem biznesu B2B – FIRMA B2B. Business Navigator łączy perspektywę badawczą i konsultacyjną: bazuje na zaawansowanych autorskich narzędziach oraz metodologii dr. Aleksa Osterwladera, jednego z czołowych myślicieli biznesowych oraz twórcy modelu oferty wartości.

CZEGO DOWIESZ SIĘ DZIĘKI BUSINESS NAVIGATOR?

jak zwiększyć sprzedaż dzięki lepszej znajomości potrzeb klientów i precyzyjnemu dopasowaniu oferty na tej podstawie

w jaki sposób zaprezentować ofertę firmy, by podbić serca klientów i skłonić ich do zakupu

jak przedstawiać klientom zarówno materialne, jak i niematerialne korzyści płynące z oferty (produktu lub usługi), by dostrzegli w niej wyjątkową wartość

ZRÓB 4 KROKI DO ZWYCIĘSKIEJ OFERTY WARTOŚCI Z BUSINESS NAVIGATOR

Eksperci ICAN Institute krok po kroku przeprowadzą Cię przez czteroetapowy proces tworzenia oferty wartości. Dzięki niemu skutecznie dotrzesz do klientów, zapomnisz o walce cenowej i zapewnisz stały wzrost swojej organizacji.

AUDYT

analiza sytuacji wyjściowej, audyt obecnej oferty wartości oraz wywiady z handlowcami / zarządzającymi.

WARSZTATY SEGMENTACYJNE

określenie segmentów, dla których budowana będzie oferta wartości.

WARSZTATY ANALITYCZNE

opracowanie oferty wartości dla klientów.

BADANIA INSIGHTOWE

wśród klientów i handlowców.

PREZENTACJA WYNIKÓW

i rekomendacje wdrożeniowe.

JUŻ DZIŚ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, A WDROŻYMY W TWOJEJ FIRMIE BUSINESS NAVIGATOR

Anna Łakomy
ICAN Diagnostics Director
tel +48 606 985 600