WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Poprzedni artykuł zacząłem od metafory książki kucharskiej, więc będę kontynuował odnosząc się do gotowania.

Zanim zaczniesz budować markę osobistą, w pierwszej kolejności powinieneś poznać skuteczny przepis, następnie dobrać odpowiednie narzędzia i dopiero wtedy zacząć pracę. Niestety, wiele osób zabiera się za ten proces od końca: nie znając przepisu, zaczyna gotować. Przy odrobinie szczęścia może się udać przyrządzić coś jadalnego, ale czy dobry kucharz gotuje potrawy, nie znając receptury? Nie! Podobnie jest z budowaniem marki osobistej. Potrzebujesz do tego dobrego przepisu i niezbędnych składników (w tym przypadku wiedzy, umiejętności i narzędzi). Wówczas nie tylko przygotujesz tę potrawę, ale również będziesz mógł się nią delektować. W przeciwnym razie obejdziesz się smakiem.

Jak wykorzystać „personal branding”? »

Sergiusz Trzeciak

Ekspert w dziedzinie public relations, budowania marki osobistej, trener i konsultant, autor dziesięciu książek, w tym „Personal branding for Leaders”.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy