WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Wykorzystaj wakacje na rozwój
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Budowanie marki osobistej jest jednym z tych procesów, który nie powinien się skończyć, póki jesteś aktywny zawodowo.

Nieodłączną cechą takich niekończących się procesów jest konieczność okresowej ewaluacji i korekt, wprowadzanych tam, gdzie to potrzebne. Po wykonaniu pierwszych sześciu kroków należy przeprowadzić ocenę osiągniętych efektów.

Można ją zacząć od internetu. Najprostszym narzędziem, które pozwoli sprawdzić, jak jesteś postrzegany w sieci i czego mogą się o tobie dowiedzieć inni, są wyszukiwarka Google i Google Alerts. Dobrze by było, aby na samym początku wyników wyszukiwania ukazały się linki do twojej strony, twojego bloga, portali społecznościowych, na których masz profil, stron z twoimi komentarzami dla mediów, wywiadami, książkami i wszystkim tym, co buduje twój pozytywny wizerunek. Pamiętaj, że dla internauty wiarygodne i interesujące są wiadomości znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Jeśli się zdarzy, że znajdą się tam informacje stawiające cię w niekorzystnym świetle, powinieneś zadbać o to, by je stamtąd usunąć i zastąpić pozytywnymi wiadomościami. Najlepiej wykorzystaj do tego profesjonalną firmę zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych.

Jak stworzyć strategię personal brandingu i skutecznie ją wdrożyć? »

Ale nie samym internetem człowiek żyje, dlatego warto zapytać o opinię współpracowników, partnerów, a nawet klientów. Po zebraniu informacji na swój temat z różnych źródeł zastanów się, czy obrałeś właściwy kierunek i co możesz ewentualnie zmienić, zwłaszcza jeśli działasz w tak zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku biznesowym, jak obecnie. Rynki i klienci nieustannie się zmieniają, dlatego co jakiś czas warto na chwilę przystanąć, rozejrzeć się wokół i zastanowić, w którą stronę chcesz pójść. I przede wszystkim: po co chcesz to robić.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Nie udawaj społecznika »

Chcesz zbudować markę osobistą? Bądź spójny i autentyczny 

Sergiusz Trzeciak PL

Jeśli chcesz zbudować markę osobistą, odpowiedz sobie na kilka fundamentalnych pytań. Dzięki tej wiedzy zyskasz motywację do tego, aby wdrożyć kolejne kroki.

Sergiusz Trzeciak

Ekspert w dziedzinie public relations, budowania marki osobistej, trener i konsultant, autor dziesięciu książek, w tym „Personal branding for Leaders”.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy