WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Wykorzystaj wakacje na rozwój
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Zmienia się charakter pracy, jaką wykonujemy – zmieniają się także nasze potrzeby związane z miejscem pracy. Jak biuro może pozwolić nam wyjść im naprzeciw?

Choć wiele się w sposobie, w jaki pracujemy, zmieniło, to polskie biura wciąż często wyglądają jak z poprzedniej epoki. W naszym artykule „Strefy spotkań – jak usprawnić komunikację” pisaliśmy, że chociaż styl naszej pracy ulega znaczącym zmianom, biura często odzwierciedlają stare sposoby funkcjonowania pracowników. Otwarta przestrzeń z ciasno ustawionymi biurkami i dużymi salami spotkań, uzupełniona gabinetami dla kadry zarządzającej, to częsty widok w naszych miejscach pracy.

Tymczasem jednak, jak pokazują badania, średni poziom zajętości biurek w firmach sięga 45%, co oznacza, że ponad połowa biurek nie jest na co dzień użytkowana. Z czego to wynika?

Dzisiejsze biura to przestrzenie, w których rośnie znaczenie pracy koncepcyjnej i kreatywnej – rośnie bowiem liczba problemów do rozwiązania. I nie jest to domena start‑upów czy agencji reklamowych. Skoro – i dotyczy to każdej branży – szukamy w naszych pracownikach innowacyjności, umiejętności rozwijania biznesu, musimy im zapewnić odpowiednie warunki. Chodzi nie tylko o miejsca sprzyjające skupieniu, ale także przestrzenie wspólnej pracy, w których pracownicy mogą poczuć się swobodnie i twórczo.

  • Jak firmy mogą zapewnić pracownikom odpowiednie środowisko pracy i współpracy?

  • Czy organizowanie w firmach sfer komfortu i odpoczynku sprzyja produktywności?

  • Jak rozwojowi pracowników mogą służyć takie przestrzenie jak kuchnia czy stołówka?

Na te i inne pytania odpowiada Karolina Manikowska, dyrektor działu badań i konsultingu przestrzeni pracy w Grupie Nowy Styl. Zachęcamy do obejrzenia krótkiego materiału filmowego.

Ten tekst jest częścią projektu Biuro: nowa definicja przestrzeni. Poznaj trendy i najlepsze praktyki związane z zarządzaniem miejscem pracy!

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze LinkedIn.

Karolina Manikowska

Dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy. Grupa Nowy Styl.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy