Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Dla własnych korzyści czy na rzecz społeczeństwa

Premium

· · 2 min

Aby wyróżnić swoje produkty na tle bardzo podobnych wyrobów konkurencji, polskie firmy coraz mocniej stawiają na budowanie psychicznej więzi z konsumentem wokół wspólnych wartości. Angażują się więc w różnorodne działania społeczne, wspierają wydarzenia kulturalne i sponsorują imprezy sportowe. Niestety, klienci nie zawsze pozytywnie oceniają motywy, jakimi kierują się firmy. Jak pokazują badania, Polacy uważają, że znacznie większe korzyści z działań prospołecznych odnoszą same firmy niż społeczeństwo.

Zostało 83% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Dominika Maison

Doktor psychologii, pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, szefowa firmy Dom Badawczy.

Polecane artykuły

Polecane artykuły