Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Twórcy Pascal Franchise o nowych strategiach wzrostu

·
Twórcy Pascal Franchise o nowych strategiach wzrostu

Podczas turbulencji rynkowych rodzi się 47% więcej firm mogących dokonać przełomu rynkowego  (tzw. „wschodzących gwiazd”) niż w okresach stabilnych. Gdy gra toczy się o wysoką stawkę, warto rozejrzeć się w poszukiwaniu nowych strategii wzrostu.

W  studiu ICAN Institute porozmawialiśmy z praktykami biznesu o tym:

  • Jak przedsiębiorcy mogą się dostosowywać do nowych okoliczności?

  • Jak wymyślać się na nowo, wykorzystując kluczowe zasoby organizacji?

  • Jakie zjawiska będą kształtować postpandemiczne realia konkurowania?

Do rozmowy zaprosiliśmy twórców nowego konceptu gastronomicznego PASCAL Franchise. Naszymi gośćmi byli:

Przedstawienie gości:

  • Pascal Brodnicki – kucharz, przedsiębiorca, osobowość telewizyjna, autor książek o sztuce gotowania, prowadzący kanał TUBA SMAKU, współzałożyciel PASCAL Franchise.

  • Monika Ferreira – doradczyni strategiczna, założycielka praktyki doradztwa strategicznego IG'S In Good Strategy.

  • Marek Rogala – założyciel Food & Friends Polska, inwestora na rynku gastronomicznym, CEO PASCAL Franchise.

Zapraszamy do obejrzenia wideorozmowy!

PRZECZYTAJ TAKŻE: Przepis na większą skalę i większe zyski »

Jak przełamać bariery wzrostu 

Monika Ferreira PL

Tylko niewielki odsetek firm potrafi z powodzeniem zwiększyć skalę działania. Większość wpada w pułapkę złożoności i zbyt kosztownego rozwoju. Poznaj strategie skalowania, które pozwolą firmie rosnąć i jednocześnie zarabiać.

Marek Rogala

Założyciel Food & Friends Polska oraz PASCAL Franchise.

Pascal Brodnicki

Kucharz, przedsiębiorca, współzałożyciel PASCAL Franchise.

Monika Ferreira

Założycielka praktyki doradztwa strategicznego IG’S In Good Strategy, gdzie pełni funkcję partnera zarządzającego i doradcy strategicznego.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Polecane artykuły