Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Bez wątpienia praca zdalna jest dziś najpopularniejszym modelem pracy w polskich oraz zagranicznych firmach. Pracownicy deklarują chęć dalszej pracy w takim trybie, a wiele organizacji rozważa wdrożenie na stałe modelu hybrydowego. Ten trend dotyczy również zespołów finansowych.

Jeśli pracodawcy wdrożą pracę w trybie zdalnym na stałe, dyrektorzy finansowi staną przed wyzwaniem zorganizowania jej sprawnego działania w swoich zespołach. Do efektywnego zarządzania pracownikami, będą potrzebowali narzędzi, które im w tym pomogą.

  • Jak zarządzać wirtualnym zespołem finansowym;

  • Z jakich narzędzi warto skorzystać, a z których lepiej zrezygnować;

  • Jakimi kryteriami kierować się przy podejmowaniu decyzji

– to tylko kilka pytań, które były punktem wyjścia do dyskusji podczas kolejnego webinarium Klubu CFO.

Nowoczesne technologie wspierają pracowników zdalnych w bardzo szerokim zakresie. Przede wszystkim wspomagają wzajemną komunikację. Aż 68% pracowników zdalnych korzysta z chatów, platform społecznościowych i wideokonferencji każdego dnia, a 75% z nich twierdzi, że pomagają im one w utrzymaniu relacji z innymi.

Z jakich narzędzi najlepiej korzystać? Rozwiązań jest wiele – od platform komunikacyjnych, kalendarzy, po aplikacje do porządkowania notatek i przesyłania wielkogabarytowych plików. Bez wątpienia te narzędzia pomagają w codziennej pracy pod warunkiem, że wiemy, jak je wdrożyć i jak z nich korzystać.

Podczas webinarium Klubu CFO swoimi doświadczeniami oraz rekomendacjami podzielili się zaproszeni eksperci:

  • Justyna Zasowska, dyrektor finansowy w OBI Polska,

  • Magdalena Wereda‑Kolasińska, FCMA, CGMA, dyrektor ds. finansów z Unilever Polska,

  • Barbara Michalska, Modern Workplace Business Group Director,

  • Maciej Bandurski, Modern Workplace Product Marketing Manager z Microsoft.

Obejrzyj webinarium: