Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Podróż przez zmieniający się świat

· · 1 min

Polska edycja „Harvard Business Review” pojawiła sie na rynku na początku 2003 roku. Już od pierwszego numeru postanowiliśmy, że naszą misją jest dostarczanie polskim menedżerom i przedsiębiorcom najlepszej i najbardziej aktualnej praktycznej wiedzy biznesowej. Wyszliśmy przy tym z założenia, że nie ograniczymy się do wiedzy harwardzkiej, ale wzbogacimy ją o polskie dobre praktyki, bo właśnie lokalne doświadczenia najlepiej sprawdzają się w lokalnych warunkach.

Na początku wiekszość artykułów publikowanych na łamach naszego magazynu koncentrowała się na tematyce strategii i przywództwa w biznesie. Tematy te wciąż u nas dominują, ale z czasem, starając się nieustannie wyprzedzać rynek, zaczęlismy postrzegać je szerzej niz 16 lat temu, gdy HBRP stawiał pierwsze kroki. Pamiętamy o strategii i przywództwie, ale równocześnie kierujemy się ku zwinności i nowym technologiom, które coraz silniej przesądzaja o sukcesie w biznesie. Dlatego skupiamy coraz więcej uwagi na innowacyjności, wyzwalaniu zaangażowania, zarządzaniu ryzykiem, wyszukiwaniu i rozwoju talentów w dziedzinach biznesu. Ostatnio zagościły u nas na stałe cyfryzacja i zwinność, nie obok strategii czy zarządzania, ale jako ich integralne elementy.

Patrząc z perspektywy czasu na 200 wydań „Harvard Business Review Polska”, szczególnie cenimy fakt, ze udało nam się wspólnie z Państwem zbudować silną społeczność Autorów, Czytelników oraz Absolwentów naszych szkoleń. Chcemy nadal rozwijać te społeczność, docierać tam, gdzie są obecni menedżerowie i przedsiębiorcy, dlatego modyfikujemy nie tylko tematykę, ale i formę magazynu. Konsekwentnie unowocześniamy szatę graficzną, zwiększamy obecność w internecie i rozwijamy prenumeratę elektroniczną. W najbliższej przyszłości skupimy się na rozwoju form cyfrowych, aby ułatwić Państwu dostęp do treści i dostosować je jeszcze lepiej do Waszych potrzeb i zainteresowań.

A tymczasem w naszym dwusetnym wydaniu polecamy Państwu 200 stron solidnej biznesowej wiedzy. Zapraszamy do lektury!

Witold B. Jankowski

Prezes ICAN Institute. Redaktor naczelny "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska". Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. 

Andrzej Jacaszek

Dyrektor zarządzający ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review”.

Polecane artykuły