WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Arkadiusz Pędzich: Gdy wygrywają emocje, przegrywa rozum

Premium

Negocjacje bez emocji są jak dobre danie bez przyprawy. Trzeba jednak umiejętnie je dawkować, aby nie zaszkodziły, lecz przyniosły pożądany efekt satysfakcjonujący obie strony transakcji.

Prawnikom obsługującym klientów korporacyjnych umiejętności negocjacyjne są równie potrzebne, jak znajomość przepisów czy branży, jakiej dotyczy przedmiot transakcji. Bierze się to stąd, że nasza rola jest dziś inna niż jeszcze 10–20 lat temu. Obecnie klienci wręcz oczekują, abyśmy przeprowadzili ich przez trudny proces uzgodnień ze stroną przeciwną i doprowadzili do osiągnięcia satysfakcjonującego porozumienia.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Arkadiusz Pędzich

Partner zarządzający w Allen & Overy w Polsce, ekspert w zakresie prawa bankowego oraz transakcji finansowych.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy